Buat Duit Cara Mudah





Assalammualaikum dan salam sejahtera kepada semua pembaca blog ini. Apa khabar? Harapnya anda berada dalam keadaan yang sihat sentiasa ya. Aaminn. Jadi, harini saya akan berkongsikan mengenai cara mudah untuk anda membuat duit, slowly but surely, dengan menggunakan link. Bagaimana caranya? Lihat perenggan seterusnya. Jom!!

Anda pernah dengar Adf.Ly? Haaa, adf.ly ini adalah sebuah website link shortener yang mampu memendekkan link yang panjang dan tak sedap mata memandang kepada link yang pendek dan simple. Kebaikan adf.ly ini adalah ianya dapat memberikan income kepada kita dalam bentuk USD. Ya USD tuan-tuan dan puan-puan sekalian😍

Caranya mudah sahaja, anda buka website yang dapat menarik perhatian netizen, kemudian anda copy link URL website itu, kemudian anda paste ke dalam adf.ly dan Tadaaa!1 Keluar link yang lebih pendek dan ringkas. Jadi, anda copy link baru itu dan share lah di social media anda. WhatsApp ke, Insta ke, Facebook ke… Semua pun boleh.. Anda akan dapat duit apabila ada orang yang click link anda dan tunggu selama lima saat di ruang iklan adf.ly. Jadi, pastikan website yang anda syorkan itu adalah menarik ya.

Sebelum anda boleh menjana duit, anda perlu create akaun adf.ly.
Dan setelah akaun anda diterima, anda boleh lah mula menjana duit dengan akaun adf.ly anda. Selamat mencuba!



Comments

Popular Posts